Mitt namn på en dörr

Ja, nu har jag en egen dörr med mitt namn på. Det är bra så posten hamnar rätt. =)
Var och beställde tapeten till sovrummet idag. Den kommer bli bra. Sen får jag ringa Sara imorrn och höra om hon glömt bort mig.

Har funderingar på om soffan ska vara höger eller vänster också, divanen alltså. Om divanen ska vara mot fönstret eller mot dörren...tål att tänkas på. Så det blev ingen soffa beställd idag, men denna vecka måste det bli så att den leveraras innan midsommar.

I helgen blev det inte mycket flyttat. Ett par lådor med porslin var vad jag åstadkom. Var på stan för att köpa solbrillor och sprang på Anna o Malin på Stadium. På Clas Ohlson hittade vi sen de fräckaste brillorna ever. Men då hade jag ju redan köpt mina...men det var nära ett till köp där. ;)
Var till Oviken en sväng också och hade det lite lugnt, seminerade ett par kor och klippte av svansen på Viggo. =)

Igår var jag och tränade som valigt på måndagar. Egentligen borde jag inte eftersom jag är lite krasslig, men jag behövde slåss lite. Det var riktigt bra träning.  Dock inget smul tyvärr. Bättre lycka nästa gång.

Vissa saker kommer jag säkert sakna när jag bor själv, men annat kommer jag definitivt inte sakna. T ex ljudet från Rådhusgatan, tomma mjölkpaket som surnar på diskbänken, fisar, osv

Kommentarer
Postat av: m

ja brillorna var det snyggaste o coolaste någonsin ;) skulle behövt dom just kommande vecka!!!

;)

2009-05-06 @ 06:29:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0