Lilla Pärlan godkänd!

Jupp, var och besiktigade lilla Pärlan idag och hon gick ju igenom som ingenting! Ja, nåt annat hade ju bara varit konstigt...det är ju den finaste bil man kan ha! ;) Jaja, det var nån bränsleslang som behövde bytas och lite rost som kanske är bra om det åtgärdas...men vaddå, nåt litet påpekande hör ju till.

Idag hade jag sanslöst mycket att göra på jobbet, jag trodde aldrig jag skulle komma därifrån ett tag. Visst, det gör mig absolut ingenting att det är mycket att göra, men just de dagar man tänkt iväg på nåt efter jobbet är det lite drygt. Men jag tänker inte klaga på att det är mycket,  för jag har hellre jobb en hel dag och lite till än att man ska gå och dra benen efter sig och försöka fylla ut tiden.... Så det så!

Efter jobbet så åkte jag och bästaste Sigrid iväg och kikade lite på tapeter...och jag tror vi fick en bra idé där! Den ska bara ligga och gro lite i mitt huvud så får vi se om det blir verklighet av det! Kan bli bra det där!

Nu funderar jag på om jag ska åka till lgh en sväng och packa upp en låda eller två (ja, fler än så kan det inte bli för det är bara två lådor där) Så får det bli.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0