Kramkalas på hög nivå...

Tänk att dans till Zlips alltid är såååå bra! Eller det är väl inte så konstigt egentligen eftersom de är bäst, men man kan ju tycka att det skulle kunna vara lika bra på annan dans...men icke! Har den senaste veckan varit på tre danser, två till Zlips och en till Blender och jag må säga att Blender inte riktigt kommer upp i samma  klass som Zlipsarna - faktiskt. Zlips är outstanding! Sen att man får kvalitetskramar i toppklass efteråt gör väl sitt till också... ;) haha
Förra lördagen var det premiär på Näset - U N D E R B A R T (lite kallt dock), i torsdags var det också Näset -  bra, men inte alls samma wow-känsla. Och igår drog vi till Stugun med lilla Pärlan för att se vad som bjöds, och det kan man väl kalla wow-känsla. Mycket bra kväll! Och pausunderhållningen gick ju inte av för hackor den! Små-smisk i bar överkropp -  jo jag tackar! haha Grymt duktiga killar!

Hela denna vecka har jag varit i Oviken och jobbat. Fullt upp med att få ut kvigor. Men det har varit en skön vecka, dock inte fått så mycket gjort som jag önskat, men det blir det ju aldrig så. Alltid nåt som gör att saker och ting tar längre tid än planerat. Ska ut en sista sväng idag också, sen blir det vanligt jobb till veckan. Ja och lite packa tror jag är på sin plats. Både flyttkartonger och resväska. =) Snart bär det av till varmare breddgrader! Sweet!

Nä, lite frukost på det här så bär det av sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0