"Det löser sig sa han som sket i vasken"

Jo visst är det så. Men man behöver ju nödvändigtvis inte skita i vasken bara för att det ska lösa sig ;) hahaha
Sara ringde igår och hon kan börja gå lös på lägenheten till veckan!! Det låter ju bra det. Bara hon sätter igång går det nog rätt fort! Och Anders ska komma och kika på elen på tisdag. =) Så det verkar ju kunna ordna sig det här trots allt! Som sagt, det löser sig!

Igår fick jag äntligen tummen ur och var och packade upp mina lådor som stått några dar. Det kändes riktigt bra och jag kände att jag ville fortsätta, men när jag skulle börja packa grejer igen så var jag så trött och hungrig att det fick bli mat och hockey-VM i soffan istället. =) Sverige vann. Det var bra det.

Jag gav mig även på lite teleuttag när jag var i lgh, det är ju typ 5 i hela lilla lyan och det är ju lite väl många tycker jag. Och jag må säga att det är spännande installationer som folk gör själva. Små härvor med telekablar egenhändigt ihopkopplade. Jättefint. Verkligen.

En annan sak jag lyckades med var att paja duschhållaren. Jag tyckte den satt lite löst, så jag skruvade och skruvade och skruvade för att få den att sitta fast....och till sist så hade jag den i handen och duschmunstycken tjongade i badkaret. Duktigt. Verkligen duktigt gjort av mig. Så idag blir det nog till att kika efter ett nytt sånt, och kanske ett duschdraperi när jag ändå är i farten. Och det bästa vore ju om jag tog och beställde soffan, för nu har jag konsulterat två oberoende personer om hur den ska vara vänd. Båda tyckte samma sak, och jag kan nog hålla med. =) Så får det bli!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0