Det kostar att ligga på topp!

Nu har jag hämtat ut tapeten till sovrummet, nästan 1100 spänn. Men fint kommer det bli!
Jag svängde även förbi Mio och beställde soffan, den blir mörkgrå/svart och kommer till midsommar. 11 590:- Sen åkte jag till K O O L sängar och bokade en säng som jag ska hämta till veckan. 6 900:- Som sagt, det kostar att ligga på topp, men man ska ju göra av pengarna nånstans också och inte bara lägga dem på hög. =)

imorgon ska jag föraöka packa lite och köra en och annan kartong. Men jag måste ner på Clas O och köpa hänglås till förrådet så jag kan ställa lite lådor där också.

Nu är det hög tid att fixa lite mat. Sen blir det hockey, Sverige - Kanada semifinal.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0