Det är mycket nu

Igen. Eller fortfarande kanske man kan säga.
Mycket på jobbet....redigt fyllda dagar kan man säga. Ska inte klaga, men när man måste iväg på nåt efter jobbet så blir det lite stressigt vissa dagar. Mycket efter jobbet med renoveringen och grejer som ska fixas och bestämmas. Och ibland lite jobb efter jobbet. Suck. Inte konstigt jag är trött. Men nu är det nära nära med att alla tapeter är bestämda, bara en kvar till sovrummet.Sen så ska det bara beställas och smackas upp! =) Och nytt golv ska det bli i sovrum, kök och hall. =) Fint i ek.

Och inte nog med det, höften/benet blir helt mupp efter träning. Sitter i flera dar, och det är ju lagom kul. Får se om det blir träning på måndag, måste ändå in och lämna tillbaka tapetprover. Ja, jag ska vara i Oviken och jobba hela nästa vecka.  De bli lolit! =D Ta ut lite djur och så. Kolla lite dräktigheter och se om jag lyckats med mina semineringar.

Nä, nu blir det powernap och sen födelsedagskalas och dans på det!

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0