The break up

Ja, vad ska man säga...  Nu är det gjort. Ute i luften. Och det känns riktigt bra. Visst känns det lite konstigt också, men på det stora hela känns det bra. Faktistk. Och det bästa är väl att vi är så överens om det hela. Annars hade det nog varit lite jobbigt. Men det verkar som att vi tycker lika, att det inte känns rätt och att det fattas något.....
Så nu vill det till att jag hittar mig en lägenhet, för det är väl ungefär sagt att Marty bor kvar här och jag hittar mig nåt nytt. Vill helst köpa en lgh här i närområdet, för jag vill ju ha nära till jobb och träning osv... Jag har ev möjlighet till en hyres i andra hand på Frösön, men jag vet inte än om den blir tillgänglig. Isf blir det tills jag hittar nåt att köpa. Och att bo i Oviken och pendla känns inte aktuellt... :p
Usch vad mycket stök det komer vara framöver...blä blä.

Jaja, nu blir det träning - lite pump ikväll. Och imorrn bitti blir det givetvis Core Cirkel med fascisten.... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0