Snöyra

Det driver på rätt bra nu när det blåser och är snö i luften. Kul. För då lär ju alla vägar här driva igen och ingen här är riktigt haj på att röja snö. Bra. Får be Olov isf, för Lars tror jag inte är nån stjärna på det. Haha, inget illa ment.

I övrigt är det rätt lugnt här förutom att det är ett helvete att försöka få nån värme på elementen. Det är ju inte bara att elda och tor att det räcker, nej nej, det ska eldas mycket och med rätt drag och suck...men nu tror jag det är på rätt väg iaf. det vore ju trevligt så jag får duscha i varmt vatten ikväll.

Det lutar åt att det blir en skogspromenad idag, trors det urriga vädret. Men hunden behöver ut. Och ungen också skulle jag tro. Blev inte nåt igår, för då sov jag på soffan ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0