Osmidig?

Tydligen så beror det onda i min höft på att jag är totalt osmidig i mina muskler. Typ höftböjaren är för kort och sidmusklerna och bla bla bla... Och det kan jag inte säga nåt om för jag är smidig som ett kylskåp ungefär, definitivt inte som en katt iaf... :p Så jag fick några rörlighetsövningar som jag helst ska göra varje dag. Men det var ju rätt trevligt där hos den snygge, vältränade trevlige sjukgymnasten som klämde och böjde på mina leder och knäckte ryggen på mig ;)
Nu har jag visserligen ont lite här och var, men det får man ta.

Igår var det box med fascisten som vanligt på måndagar, dock utan mitt bästa träningssällskap så jag fick köra mot nån ny tjej. Och det gick väl bra det med, men hon såg lite rädd ut bitvis... :p

Och äntligen, efter fem år på jobbet så har jag fått en egen dator! Sprillans ny, bara min! (eller ja, företagets då, men jag är ju bonde också så jag äger ju företaget, alltså är datorn min ;) haha) 

Nu ska jag kika på lägenhet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0