Många bollar i luften

Åh, det är mycket på gång nu. Jobb, flytt, träning, ansökningar, osv osv  Lite rörigt bitvis, men det ordnar upp sig eftersom tror jag. =)  Igår hade jag huvet fullt av allt och lite till tror jag. Men idag har det klarnat en aning. ;)

Var och kikade på en lgh igår som kändes riktigt bra. Budet är uppe på 400 000 just nu så jag ska fundera över helgen och kolla på de som visas i helgen innan jag lägger bud. Hoppas den inte sticker iväg för mycket i pris bara.  Men jag fick en bra känsla, ganska bobart på en gång, inte så mycket "måsten" att fixa och renovera.=) Så håll tummarna! 

Träningen går bra, har väl dragit ner en aning men det blir minst två pass i veckan iaf...gärna fler ;) Jag ska bara få till mina oviga, osmidiga muskler så jag inte får så ont i höften. Imorgon blir det 90 min bootcamp...med fascisten förståss ;) Det blir spännande! Och jobbigt! Och roligt! =)

Just nu lutar det åt en liten semesterresa med bästa vännen i juni. Det är välbehövligt att komma iväg lite! =) Mycket bra! Och så har jag lite häng på biljetter till U2...men det bli nog bara om nån jag känner vill med. (eftersom sweetie har biljetter på en annan plats :p) Det är ju iofs samma helg  som yran...men den kan man ju liksom nu...och så är den ju varje år :p

Kvällen erbjuder dans till Skåne-pågarna. Det blir kanon det! Så nu ska det ätas och piffas. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0