Livet på landet

Åh, det är rätt härligt att vara här ute faktiskt. =) Ett totalt lugn råder här innte just nu. Det enda som hörs är klockan som tickar och datorn som surrar lite lågt. Och hunden som sover på golvet. =) Ibland blir det nästan så tyst att det gör ont i öronen, men det är definitivt bättre än Rådhusgatan... :p Imorgon blir det nog promenad i skogen. =)
Lite småkymigt att sova själv i stora stora huset, men det brukar gå bra. Och så har jag ju vakthunden ;) haha

Men nu är det eldat i pannan och kossorna är matade för natten, så det är väl bara att krypa i säng. =)



Enligt order från fascisten så har jag bokat tid hos sjukgymnasten till på tisdag, då ska han få se över min muppiga höft. Lars tipsade idag om en snygg naprapat också, så hjälper inte sjukgymnasten så får jag prova där. ;)
För nu är det verkligen värre än vanligt, ont när jag kör bil eller sitter länge, eller när jag bara sitter kort också. Bäst är att ligga eller stå, och tydligen inte så bra att träna heller. Blä blä blä. Men jag tänker köra box på måndag iaf, så det så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0