Håhåjaja

Har varit på banken idag och fått lånelöfte, så nu är det bara att shoppa lägenhet då! haha Just nu lutar det faktiskt åt en på Skolgatan, men det kan ju ändras till i morgon ;) Men jag tror det blir ett bud på den iaf.... =)

Bootcampen i lördags var ju helgrym! Vi var bara två som kom på passet och det var två instruktörer, så det var till att köra hårt! Men gud så kul det var! Hade visserligen träningsvärk i varenda liten muskel efteråt, men det var det värt! Var och fick lite ny träningsvärk på boxen igår. Mycket roligt pass med lite nya moves! =) Och så såg jag ju en sötis innan passet också... thihi ;)

Så har jag varit i Oviken och jobbat lite i helgen också, jävlats lite med maskiner och varit med vovven i skogen i kanonfint väder! M o p kommer hem imorgon, så det blir lite ordning på torpet igen. =)

Vad mer? Ja, vet inte....det är mest lägenheter som snurrar i mitt huvud just nu. Faktiskt. Jaja, en del annat kanske rör sig i mitt huvud också,  med det behåller jag där... ;-) thihi... Nobbade igår, men jag kan nog inte hålla mig borta så länge till ;) hrmm

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0