Funderingar

Mycket funderingar som vanligt, men det är ungefär samma lika hela tiden...bara mer eller mindre av det ena eller det andra ;) Flummig? Ja, det är det. =)

Igår var det så äntligen dags för mig att få gå till Sandra och bli klippt. Härligt! Hon hade varit på kurs i helgen och ville gärna göra nåt nytt, och jag ville förnya mig så det passade ju utmärkt! Hon såg det på mig när jag kom att jag ville göra nåt  nytt.... Och så bra det blev! Jag är nöjd nöjd nöjd!!  Ska jag börja ett nytt liv nu med flytt och allt så är det ju lika bra med en liten makeover också, inte sant!?

Igår var det som vanligt box. Och idag har jag ont i vänster rumpa. Tjejen jag körde med sparkade grymt hårt på sidekicksen, och dessutom så är det säkert min muppiga höft som gör sig påmind. Men idag har jag iaf varit duktig och gjort mina övningar. ;)
Tyvärr så har det inte varit något smul utöver det vanliga där. Brukar kunna vara där på måndagar, men inte igår... tråkigt nog....:p
Tänk vad mycket lättare det vore med ett namn... ;)

Jag har lagt ner lgh på skolgatan tror jag. Känns inte 100 på den faktiskt.  Det är en på Rådhusgatan 59 som visas på torsdag och så vet jag om en som kommer ut på Rådhusgatan 95 snart. Så det rätta stället dyker nog upp förr eller senare  =) Jag har ju inte bråttom att flytta, men det är nog bra att inte dra ut på det hur länge som helst.

Åhhh, resan till Cypern är bokad!! Så härligt det ska bli att åka bort med kexet!!! En vecka i solen med bästaste bäst! Kan inte bli bättre!

Och nä, det blev ingen större förändring. Det är som "vanligt". haha
Flummigt? Ja, klart det är ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0