Fascistträning

Som vanligt på måndagar var det box-pass igår. Hur underbart som helst och välbehövligt till tusen! Och fastän jag knappt ätit sen lunch så pallade jag utan några stora problem ;) Ja, vad annat kan man göra då när både fascisten OCH Sigrid peppar på... :p Dessutom så slår hon ju till mig om jag inte tar i ordentligt ;)
En mycket smulig tillställning må jag säga...  "Jag trodde det här var en träningslokal" ;) haha En hel bunt med snyggingar i farten...och golvet blev torkat på kuppen också! haha :p

Ja, innan träningen var det rätt mys också....behöver lite närhet. Det är mycket nu, och lite rörigt, men det känns ändå bra...fast lite konstigt. Hmmm, men jag kan ju bara fatta rätt beslut enligt healingen... ;) haha

Och när vi ändå är inne på beslut så kan jag informera om att jag inte fick jobbet, det gick till en annan sökande. Men det gör faktiskt inte så mycket, jag tror det kan bli bra här också framöver.

Nu ska jag ut till Oviken en sväng. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0