Budgivning pågår

Yep, nu så har jag gett mig in i budgivningsdjungeln. Hoppas hoppas att det inte drar iväg i pris. Vore ju som skönt att få det undanstökat och flytta till eget. Faktiskt. Så nu hoppar jag till varje gång jag får sms och hoppas att det inte är fastighetsbyrån som meddelar nya bud... :p

På jobbet är det lite rörigt. Cilla ska sluta, och om jag ska ta över en del av hennes uppgifter så vill hon visa och lämna över innan hon slutar. Men om muppchefen ändrat sig och jag inte ska det så kommer hon bara sluta utan att läman över. Så jag måste höra med chefen vad han tänkt, om han står fast vid sitt ord eller om det bara var nåt han sa när jag sökte annat jobb.

Blir nog lugnt med träningen denna vecka, ska bara försöka göra mina tilldelade rörlighetsövningar, men inga pass eller så. Måste låta förkylningen gå tillbaks lite, inte för att den är så kraftig, men kroppen kan behöva vila lite. =) Har träningsvärk från boxen än...

Var och hämtade päronen på tåget idag och överlämnade bilen så de kunde ta sig hem. Verkar som de haft det bra iaf. =) Lockande med semester -  ja, visst...men det blir det ju i juni med bästaste bäst! =)

Nu blir det tv-soffan och slökväll!

Mmm, trevligt då! Me like! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0