Vilken lyckad träning! =)

Ja, det var väl bara för att jag var lite sent ute och kom precis då passet skulle börja. Vem ser jag då i gymmet om inte HAN - han som är så söt som jag inte sett på hur länge som helst! =) Var tvungen att backa ett steg bara för att kolla att jag var rätt ute och inte såg i syne. Jag såg honom och han såg mig. Men jag kunde inte göra så mycket då eftersom träningen började...
Passet var bra, det var dock inte Jonas som hade det men det var bra ändå. Jag har ju inte tränat på tre veckor så det var bra med ett snäpp mildare än hans pass. Hade inte så mycket hopp om att han skulle vara kvar då passet var slut, men så fel man kan ha.... Felet med mig är att jag ibland inte vet hur jag ska bete mig, totalt hjärnslläpp, så det blev "bara" en lååååång blick och ett hej, men det är bättre än inget...haha... Fiiiina ögon det där...Nu vet jag att han lever iaf.

Muppigt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0