Semesterdags!

Äntligen lite välbehövlig semester! Somnade i soffan vid ½10 igår kväll och sov till 9 imorse, så jag var nog lite trötter. :p

Ryggen har jävlats mest hela veckan. Var tillMarcus på Manumed i onsdags och sen blev det mycket bättre. Vet inte om det var hans behandling eller den rosa tjejpen jag fick som gjorde susen ;) Ska försöka vara duktig och göra mina rörelseövningar och se om det blir bättre, annars ska jag dit igen till veckan för en ny omgång.

Nu, till sist...ett par månader senare så är det inflyttningsklart! Har fått dit sängen iaf och nu i helgen blir det väl lite mer möbler som ska dit. Soffan hämtas på måndag. Sen är det bara alla resterande prylar som ska fraktas dit...det är ju tyvärr mer än man tror när man sätter i gång att rota i det... Ja, det är såklart en hel del städande som behövs också...det är rätt så mycket slipdamm och skräp där.

Nä, nu ska jag packa lite låda för att sedan styra kosan mot Oviken en sväng. Dags för healing igen. =)

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0