Midsommarhelg

Så, nu var ännu en midsommar avklarad. Började det hela med en mycket trevlig kväll i torsdags då det bjöds på grillat hos Jennie med tillhörande drycker. Efter god mat, dryck och trevligt umgänge begav vi oss till Aspåsnäset för att svänga våra lurviga på logen. Jag tror inte jag dansade så mycket, men roligt var det. Bitvis lite problem med balansen bara, men det gick bra. Höll på att frysa ihjäl när jag var utomhus, men fick värme av en mycket trevlig gentleman ;) Vi kom f ö fram till att det vore praktiskt om vi två gifte oss, för då skulle vi(jag) slippa stök med att byta efternamn. Haha. Nån gång under kvällen lovade jag dessutom bort sovplats i Oviken till 6 pers till på fredagen, vet inte hur det gick till :p Tror jag tackade ja till att hänga med till Malung också, men jag är intehelt säker ;)

Så det var ju bara att bege sig ut till Oviken på midsommaraftonen. Grilla lite, dricka lite och ha det trevligt på verandan innan det var dags för Fröjdholmen och dans till Fålings. Inte dumt det. Speciellt inte när man får dansa med så trevliga och mysiga pojkar som jag hade förmånen till =) Tack pojkar för en trevlig helg!
Lördagen var det prat om att ha en kväll med målning, men det blev det inget av  med för vissa skulle ju jobba. Men det gjorde inte så mycket, sov i soffan istället.

Idag har det varit lugnt, ute och åkt lite motorcykel...tittade förbi hos Leif och Maria som höll på för fullt med huset. Middag på Sibylla i Brunflo. =) Gott det.

Har försökt packa lite, men det går sådär....så det blir nog film istället. Och imorgon börjar sista veckan sen så är det
S E M E S T E R!! Givetvis blir det box imorgon kväll...hoppas på bra träning ;)

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0