Jämtländsk sommar på hög nivå!

Det innebär mulet, regn och ca 10 grader varmt(?) Nä, nu får det vara nog! Nu vill vi ha sol och värme snarast tack!!!

Hade fundering på att åka på dans igår, men det blev inget och det kändes ganska skönt faktiskt. Det skulle varit rått och kallt ute och stökigt på dansgolvet. Och Jannez är egentligen inga favoriter helle så jag är ganska glad ändå. Jag slökollade på tv och packade en låda med filmer och CD's...

Nu ska jag åka tll lgh för att se om Sara är där och tapetserar vilket jag hoppas, Därefter ska jag vidare till Lit och hälsa på Luken och syster. Till kvällen blir det lasagne hos brorsan och Dolly-med-stormagen.

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0