Dåligt med uppdatering här va!?

Ja, det har varit lite fullt upp med annat kan man säga så uppdateringen här har varit minst sagt bristfällig.

Så, vad händer? Ja i lägenheten går det lite trögt, men golvet är lagt klart iaf.(Dock inte under där diskmaskinen ska stå, men alla rum) Tapetseringen var påbörjad, men det blev inget bra resultat så det ska göras om. men i princip är det bara tapeter och målning i hallen kvar. Och elen. Och slipa och måla dörrar. Och bygga en trall till balkongen. Och. Och.Och. Diskmaskinen blir f ö  en smaldisk då en fullstor inte fick plats riktigt, men det går ju lika bra det.
Soffan har kommit också, och sängen går hämta så det vore ju bra om nåt rum blev klart så man kan ställa dit lite saker. Sen blir det till att börja med det roliga - lampor, gardiner och sånt pyssel! Och ljudanläggning. Gudars så mycket det är att greja med!

Semester på Cypern med kexet, det var najs det! Sol, bad och lata dagar. God mat i massor och trevliga människor! Dit kan jag åka igen. =)

Nu väntar två veckor på jobbet innan det är dags för semester igen. Då är det tänkt att jag ska åka till Öland första veckan, men jag känner mer och mer att det skulle vara skönt att vara hemma de där tre veckorna...faktiskt. Har inte köpt resan ner än, så jag ska fundera lite lite till på det.

Imorgon blir det till att hälsa på Luken en sväng, vet ju inte när man får träffa honom nästa gång annars. Ska ta en kik förbi och hälsa på tjockmagen också. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0