Helt sanslöst!

Har semestern varit bra eller har den varit bra? Den har varit sjukt bra! Första veckan - kanonfint väder, lite hö, lite flytta lite lugnt. Andra veckan - lite regn, lite flytta, lite lugnt. Sista veckan - blandat väder, Malung, lite dans, en massa party och en massa, massa mys! Spännande besök, och en helgalen kväll med bästa Anna! Suveränt avslut på en härlig semester!

Idag var det så dags för jobb igen, och guuuud så långsamt det gick idag då.... Helseg då jag kom hem, tog en lite powernap och sen dags för träning. Och den var ju inte tokig alls, inte på något sätt .... :p Både under och efter om man säger så.

Och färdigflyttad är jag också, bara ett gäng lådor som står ouppackade, och en och annan lampa som behövs för att lysa upp tillvaron lite... Det är såååå ljuvligt i min nya lägenhet, och jag är lite kär i min vardagsrumstapet! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0