Planeringsdag

Idag har det varit både lugnt och fullt upp...hur nu det går ihop. :p
Har hämtat och kört kvävekärlet till Oviken, skitkul att köra runt med flytande kväve i bilen...nja, inte särskilt...men det gick ju bra. =)  Och så har jag även seminerat min första ko idag...spännande att se om det gick vägen. =)
Och jag hade ju sån tur att jag fick kramas lite med gullungen också. Lycka!

Träningen igår gav ju en härlig träningsvärk i rumpa och ben, så trappor idag var ingen höjdare ;) Annars var det en bra dag på jobbet, lite väl lugnt kanske men man får försöka hitta sysselsättning och fylla ut dagen.

Har även varit hos Linnéa nu ikväll, jag och Malin och planerat lite inför Sigrids födelsedagsfest. Trevligt, trevligt! Och lite smått och gott kom vi fram till. Blir nog bra det där. =) Bestämde även att vi ska äta tillsammans innan utgång på lördag. Nice nice! Skoj att göra saker med tjejerna! Me like!

Nu väntar sängen. Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0