Skönt

Det var inte så dumt att sova i sin egen säng i natt efter att den senaste veckan sovit i våningssäng, vandrarhemssäng med taskig madrass, svajig luftmadrass och på hård bäddsoffa. Då är den egna sängen inte så kass trots allt. =)

Tillbaka i ekorrhjulet på jobbet igen, men det blir snart lite ändring då en av tanterna slutar till veckan. Får se om det blir till det bättre eller till det sämre, men jag hoppas ju kunna jobba upp min flex till liiiite bättre status än minus 15 timmar iaf. :p

Gick förbi Blå Center och hämtade ut mitt paket efter jobbet. Telia tyckte tydligen att jag skulle ha en ny mobiltelefon (Sony Ericsson W890), och två bluetooth headsets, (en till varje öra?) och ett minneskort på 8 GB. Så det är bara att tacka och ta emot då, nog för att de förmodligen kommer se till att få in slantar för prylarna :p ...får se om den kommer ersätta min nuvarande....inte helt säker på det än.  Jaja, inte för att jag är så prylfixerad, men lite kul är det med nya saker. =)

Fick årsbesked från CSN idag, de vill tydligen ha drygt 18 000 av mig i år....jippi. Men det är väl bara att betala och se glad ut... haha :p

Ikväll är det tvättstugan som står på schemat, håller på och tvättar lite koluktande kläder. Och sen blir det tydligen en visit på Milkos medlemsstämma, kan ju vara kul att höra vad som sägs där.

Äta? ja, nu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0