Pölsa

Ja, är man smart så läser man inte innehållsdeklarationen på pölsaförpackningen...då låter det inte speciellt aptitligt. Ska inte åtege här vad det innehåller....men tillagat på mitt sätt (givetvis :p) blir det riktigt bra, och rödbetor till förståss! Och mjölk, vad ananrs... :p

Åh, slutet på månaden och dags att betala räkningar, alltid lika kul...haha...Får väl en bra slant över hoppas jag. =) Var visst inte så många räkningar för egen del. Trevligt!

Äntligen blir det lite kanske ordning på jobbet. Första tanten jobbade sista dagen idag och nästa tant har nu satt ett datum för sista dag vilket blir sista maj. Då vet man ju iaf ungefär hur det kommer se ut framöver.
 
Nu ska jag snart bege mig iväg och träna en sväng. Måste komma ihåg att stretcha höger sida lite extra, känner nån typ av sträckning eller nåt där. Inte bra.

Btw, är duktig och kommer inte med dumma förslag... haha ;)

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0