Nya utmaningar

Haha, det känns som jag håller på att skriva ikapp en massa nu, och det är kanske sant... :p Men det har hänt så mycket nu ett tag så jag måste få det ur mig på nåt sätt även om det jag skriver kan te sig kryptiskt för den som läser... :p Men alla behöver inte förstå allt ;)


2009 började ungefär lika galet som 2008 slutade... dels en massa helgdagar så man inte hade nån som helst koll på vilken dag det var, dels blev det väl en och annan fest, en del jobb, tokigheter och för lite sömn. Dålig kombination.

Hade en helkväll med bästaste Sigrid,  och helgen efter en helkväll med tjejerna som slutade väldigt annorlunda... ;) ja gskyller på spriten och på draken :p

Närmaste utmaningen är kurs i Uppsala en vecka och komma igång hemma med det jag lär mig.
Utmaningen för hela 2009 är att träna som en tok! :p

=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0