Hemma igen

Ja, då var jag hemma igen efter min visit i Uppsala. Kurs 4 dagar. Jätteintressant, verkligen - men det var först sista dagen det lossnade lite och det kändes som att jag faktiskt skulle kunna klara av det själv så småningom. Med lite mer träning så går det nog vägen. Ska ju ha dag 5 hemma på gården också med handledning. Men från den 1:a februari är det tillåtet för mig att göra allt själv! =) Spännande!

Sen hann jag med lite sociala aktiviteter också. Träffade mina vänner från den gamla goda tiden i Uppsala. Middag och spel med Lotta, Cecilia och Åsa i fredags kväll. Supernajs! En liten shoppingtur i lördags. Hittade flera trevliga toppar på rea som jag slog till och köpte. Jag hade ju begränsat med utrymme i mina väskor, så jag kunde inte handla  mer än så.
Lördag kväll hos Åsa med god mat och en lite skum film. Och idag blev det melodikrysset över nätet och en sväng till faster innan jag kastade mig på tåget hem. Hann vinka till Marty som satt på nattåget till Lund.

Nu blir det sängen direkt tror jag. Upp och jobba som vanligt imorrn.

Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0