Gullunge

Övning ger färdighet sägs det. Ja då får jag nog öva jäkligt mycket för att jag ska bli riktigt haj på att seminera kor....haha Var ut och hade den avslutande dagen hemma på gården...och om man säger såhär - det hade inte blivit några kalvar som jag höll på idag... .p Men men...bara att traggla på och hoppas på det bästa.

Hade tänkt att jag skulle hinna in till stan och gå på spinnig, men de planerna grusades snabbt då jag kom innanför dörren och möttes av en överlycklig Lucas som kastade sig över mig. "Marie! Marie kommer!" Älskade lilla gullunge! =) Det kan man ju bara inte motstå, så det blev barnpassning en stund istället för spinnig. Mycket trevligt. Vi kollade bland annat på "Vilda bebin" på dvd och myste under filten. =)

Ja, spinning blev det alltså inte, men jag kände att jag behövde träna lite så jag körde en omgång på Power Plate. Riktigt skönt var det. Måste komma igång igen nu annars blir jag ju försoffad och det kommer inte på fråga! Huvva nej!

=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0