Fika & shopping

Så, då har jag varit på stan med bästaste Anna och fikat och shoppat. Och oj vad jag har gjort av med pengar! Vågar inte kolla banken... men det blev väl ett par tusen mindre i kassan. :p
Otroligt vad man kan hitta kläder då man inte är ute efter nåt speciellt. Lyckades hitta fyra par jeans och två tröjor. Ganska duktigt tycker jag! =) Till mitt försvar kan jag säga att jag inte handlat kläder på rätt länge... :p Och roligt var det, upptäckte att jag kan ha stl 36 igen! Trevligt!

Jag hade ju tänkt gå och träna, men nu blev det stan istället. Men jag har fortfarande ärenden ogjorda så jag måste kanske ner en sväng imorrn igen om jag orkar. Var inte nåt jätteviktigt....typ optikern. :P Risken finns att jaginte har tid för annat än städning imorrn...ska jag få middagsgäster så måste jag röja rätt bra. :p

Nu blir det mat, vila och sen förmodligen dans! =) sweet

Kommentarer
Postat av: malin

du vet att det är träning o springa på stan oxå :P ses snart :)

2009-01-31 @ 17:27:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0