The list

Stulen lista =)

Nämn något som gjorde dig glad igår:
Lucas, som blev kanonglad (som alltid) när jag kom. =)
Vad gjorde du kl 8 imorse: Åkte bil
Vad gjorde du för 15 min sedan: Lagade mat
Det sista du sa högt: Tack för idag.
Det senaste någon sa till dig: Hej då
Vad har du druckit idag: Vatten, mjölk, äppeljuice och kaffe! (och kaffe dricker jag inte ofta)
Vad var det senaste du åt: Omelett med bacon
Vad var det senaste du köpte: Tre pärmar plus register (måste sortera papper...)
Vad är det för färg på din ytterdörr: Träbrun
Vad är det för väder hos dig nu: Kallt och mörkt
Godaste glassmaken: Vanilj
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Nej inte kärlek... men attraktion
Sover du tungt: Som en stock ;)
Drömmer du mardrömmar: Inte speciellt ofta
Trivs du med ditt jobb: Mja....både och, det är olika olika dagar det där :p
Favoritklädsel: Jeans och linne
Favoritlåt just nu: "Hot n cold" med Katy Perry 
Vad ser du om du tittar till höger: Min vardagsrumsvägg
Vad gör dig glad just nu: Mina kära vänner! =)
Vad ska du göra härnäst: Träna Core Cirkel
Höger- eller vänsterhänt: Högerhänt
Humör just nu: Ganska glad men trött
Favoritgodis: Försöker minska...men choklad är aldrig fel. =)
Kläder just nu: Jeans och linne
Sommarplaner: Jobba, men gärna lite semester också och hälsa på vänner söderöver. Ja och gå på Yran förståss.
Hur många kuddar sover du med: Ett par stycken
Spelar du något instrument: Har spelat piano en gång i tiden och försökt mig på gitarr.
Morgon eller nattmänniska: Nattmänniska
Vad är viktigast för dig: Att må bra och ha roligt!
Är du kittlig: Mmm, kan man väl säga
Snarkar du: Inte vad jag vet men andra påstår att jag gör det ibland....kan inte stämma :p
Stjärntecken: Vädur
Äckligaste insekten: Spindlar
Stökigt eller välstädat: Det är trevligare med välstädat men jag lyckas alltid stöka till det. haha :p
Längtar du mest efter just nu: Träning, därefter soffan/sängen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0