Helkväll med tjejerna

Ja igår kväll med tjejerna blev ju bara helt underbart roligt! =)
Vi började här hemma hos mig med en trevlig taco-middag, jag, Sigrid, Anna, Malin, Linnea och Jennie. Ett glatt gäng!
Linnea tog med glädje hand om disken när hon såg att jag hade diskmaskin, tack tack! Ja, de andra hjälpte ju också till att plocka undan, så det gick geschwinnt! Tack tjejer!

Ja, sen var det bara att dricka och ha trevligt, och det hade vi garanterat! Linnea hade hårproblem, så Anna flätade och plattade med min turbo-plattång! ;) Fint blev det!

Jennie smet iväg en sväng och hämtade Madde och hennes kompis. Trevligt med fler partytjejer!
Men nånstans under kvällen gick det på tok...vår trevliga tillställning fick helt plötsligt ett tema..."Fest med gruppboendet" :p haha Jag tror det hade nåt att göra med bilderna, men jag vet inte....haha Ja, det spelar ingen roll, jäkligt kul hade vi! Drack, dansade och sjöng och hade det bara kanonbra! Tog massa knasiga bilder, och vissa blev matade med hallon...haha.


Sen var Jennie en ängel som körde oss i två vändor ner till Plaza. Tack, tack!  =) Direkt till baren och en mumsig shot. Sweet! Rätt mycket folk i farten, kanske inte så konstigt med tanke på att det var löningshelg.... Och mycket folk jag känner var det också, bla några gamla klassisar och ganska många från jobbet. =)
Dansade och hade trevligt hela kvällen! Och tack Malin för pratstunden på toaletten, viktiga tillfällen såna där... ;) 
Väl ute så fick vi (jag & Sigrid) efter lite om och men iaf tag på en taxi med trevlig (och snygg haha) chaufför. Och billigt blev det också... ;) Me like!


Och så några fina citat från kvällen:
"Annars finns det ju fräscha bär därute." /Madde
"Den här känner jag igen" /Madde
"Botten upp och resten i hålet" /Madde
"Ibland önskar jag att jag hade blöja" /Linnea
"Är bröstvårtan kvar?" /Linnea
"Vi måste ta dem på refrängen" /Jennie

En bra kväll helt enkelt!
Tack flickor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0