Lördag - bakis

If your body screams....tell it to shut up! Det står på väggen på Step In... Det måste varit fascisten som kommit på det... ;) För idag skriker min vänsterarm kan jag säga...nåt annat än vanlig träningsvärk är det, men det går över. =)

Hade en grymt trevlig kväll tillsammans med Malin igår. Åt god thaimat drack gott och satt här och hade allvarliga samtal om män och men ;) haha Sen drog vi ner på Plaza och dansade och drack S&B. =)

Idag har det följdaktligen varit lugnt, lagom bakis. Jag tror jag har legat i soffan i stort sett hela dagen bortsett från en kort stund då jag var ner till bilen och letade fram startkablar som Jonas hämtade. Ja, bandysällskapet var här och fikade en sväng på eftermiddagen också. En helt normal alla hjärtans dag alltså :p Jätteromantiskt. haha

Jag har en stark känsla av att jag kommer somna i soffan ikväll, vaknade lite väl tidigt i dag för att vara vaken länge.

=)

Kommentarer
Postat av: m

det är en jäkla skillnad på MÄN med Ä o MEN med E! =)) super rolig kväll tjejen! :))

2009-02-15 @ 02:48:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0