Grattis baby! =)

Först av allt, det viktigaste idag: GRATTIS GRATTIS till darlingen Sigrid som fyller år idag! Love you, du är den bästa av de bästa!  Kommer med paket och mumsar tårta lite senare...=)

Imorse var det gräsligt kallt (-17), så det blev både långkalsonger under och täckkjol över, och ändå var det kallt. Burr. Dumt att jag har bilen hos S, så det blir nog buss kanske för första gången på evigheter. Har inte åkt buss i den här stan på år och dar.

Trodde i mitt stilla sinne att jag skulle ha fullt upp på jobbet idag, men inte då. Även fast jag  var ute med Cilla i en och en halv timma så var jag ändå klar med allt jobb till typ tre. Konstigt att vissa andra tar mer än hela dagen på sig att göra mindre än vad jag gjorde idag....ineffektiva människor!  (Sen att jag satt och slöade vid datorn lite länge och flexade över är en helt annan sak.... :p) SÅ, nu har jag gnällt lite också! =)
Det var iaf trevligt att gå från jobbet.... tralalalala. haha ;)

Ikväll blir det som sagt tårta och mys hos födelsedagsbarnet! Men ingen träning!!! Vill inte riskera att få omtag på förkylningen.

Undra om det är läge för nåt i magen kanske....




Kommentarer
Postat av: Sigrid

Du tillhör då verkligen de bästa också sötnos och gofis :) Sikket bra par vi är va!! Puss och kram och en massa kärlek!

2009-02-03 @ 23:02:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0