Underbara helg!

Åh, vilken trevlig helg det har varit! Det började med en kanonbra fredag tillsammans med Anna. Vi var up en sväng på Lillänge och småshoppade lite, åt en romantisk middag på McD (haha) innan vi åkte hem och fixade inför kvällen. Anna hämtade mig och så åkte vi bort till Felicia där vi satt och surrade en stund. =) Så var det dags att bege sig till Gamla Teatern och konsert med Hello Saferide!! Grymt bra tyckte jag som inte lyssnat så speciellt mycket på dem innan. Mycket nöjd! Förbandet var också bra, Two White Horses, spelade lite liknande typ av musik. Och de skulle tydligen spela på Yran i sommar. Får försöka komma ihåg att kolla på dem då. =)

Efter konserten tog vi (jag och Anna) med oss FIlip och drog ner på Plaza. Där var det röj, åh vad kul vi hade! =) Vi träffade på Malin också och hon verkade nöjd med tillvaron efter en after-work-kväll ;) Sent blev det, jag som skulle var hemma och vila inför lördagen, jo tjena vad bar det gick. :p Satte mig ju vid datorn då jag kom hem på natten för att ladda hem lite musik också.... =)

Så var det den efterlängtade lördagen! Blev väckt vid 11 och det var kanske bra så att vi hann göra allt som skulle fixas innan vi åkte till Malin på förfest. Var ut och hämtade högtalare som vi var bort och lämnade på festlokalen. Sedan hem, duscha, fixa, taxi till Spader Dam för god pizza innan vi gick till Malins lya för lite förfest. Ja, gruppboendet skulle ju ut på utflykt den här kvällen ;) Synd bara att stora delar av retardsen aldrig dök upp hos Malin, men men vi hade det bra ändå! =) Jag säger bara Sambuca + Bailey's....fina grejer det!

Ja, när vi väl skulle åka till själva festen så var vi tvungna att putta taxi också innan vi kom iväg. Den stod nämligen tvärs över gatan i djupsnö och uppförsbacke....haha En upplevelse i sig... haha. Men vi tog oss iaf bort till kalaset, och det är väl ungefär vid den tiden som jag börjar få lite dimmiga minnesbilder av kvällen. Haha! Jag kommer iaf ihåg att vi hade grymt roligt, mycket dans och mycket dricka. =D Precis som det ska vara när det är fest! Och jag vet att födelsedagsbarnet hade en trevlig kväll, och det är det som är viktigast! Puss på dig! =)

Söndag=bakisdag, fast jag mådde hyfsat ok ändå....mest trött i ögat. :p

Kommentarer
Postat av: S

Sambuca + Bailey's= inte bra :p



;)

2009-02-12 @ 22:25:35
Postat av: Marie

Farligt men gott =)

2009-02-13 @ 16:02:46
Postat av: m

sambucca baylies gruppboendets dryck ;)

2009-02-14 @ 12:05:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0