Sundsvall

Åh, det blev en seg dag idag. Åkte kl 06 och kom tillbaka kl 18, så jag har varit borta typ hela dan....har varit i Sundsvall på ERFA-möte med livsmedelssäkerhetsgruppen (delar av) och diskuterat faroanalyser och risker och bla bla bla....Och vi kom väl fram till att vi gjort ungefär rätt från början...och det är ju bra. Då är det bara lite förändringar (mer än tillräckligt skulle jag tro) som behöver göras tack och lov.
 
Tanken var att jag skulle på spinning 18.30 men det kändes lite tajt att hinna, speciellt som jag behövde äta också. Så det blir "bara" Core Cirkel med fascisten om ett tag, och det kan ju faktiskt räcka. =) Jag är rätt seg nu, det skulle vara skönt att bara somna i soffan nu, men se det ska jag inte göra. Det blev inte den träning jag tänkt igår så då måste det bli lite ordentligt idag. Missade boxen igår!!!  Jag blev försenad då jag var ut till Oviken och fick extrajobb som jag inte räknat med... Lite arg jag var då eller!?! Körde nog lite fort på väg in till stan...ooops.. :p

I söndags var jag ute med Sigrid i det fina vintervädret en sväng, det var skönt att komma ut efter att ha suttit inne hela helgen. Sen hade jag tänkt försöka rensa bland mina papper, men det gick ju sådär då ÖB inte hade några pärmar. Men nu så - nu har jag pärmar så jag kan ta tag i rensningen vilken dag som helst....men inte idag :p Det är så mycket som behöver kastas ut här så jag vet inte i vilken ände jag ska börja... :p haha

Träna - sen sova. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0