Pysselkväll står för dörren

Jag blir galen på hur fort veckorna går, det är ju för tusan redan onsdag!
Igår fick jag utryckning till Oviken igen och det gick faktiskt riktigt bra! Nöjd och klapp på axeln till mig! =D

Nu krävs en liten arbetsplanering för de närmsta veckorna då mamma och pappa ska åka till Maldiverna på semester i två veckor. Det vore ju enkelt om jag bara tog semester några dagar, men det känns som jag vill spara lite ledighet till vår och sommar... Jeje, det brukar lösa sig, jag kan nog ta lite halvdagar och ta av mitt redan minimala flexkonto.

Ikväll stundar en diger pysselkväll hos Anna...så snart åker proppen ur och allt kommer fram i ljuset ;) Haha.
Och på fredag är det äntligen dags för gruppboendemiddag igen! Me like! =)

Nu känns det som jag mest svamlar, jag trodde att jag hade nåt viktigt att skriva.....men det trillade visst ut ur mitt huvud...så då var det inte så viktigt. :p

Nä, nu ska jag bege mig mot ön.

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0