Operation rensning

Ja, ikväll har jag tänkt att jag ska gå igenom min pappershög som växt till sig ordentligt den senaste tiden. Jag har ju till och med köpt nya pärmar så jag kan sortera ordentligt. Anledningen att jag inte gjort rensningen tidigare har varit att pärmarna är pinfulla. :p Så så ser resten av min dag ut. Jag var och tränade core imorse (på fascistens pass) så det behöver jag inte tänka på ikväll. =)

Igår blev det en sväng till Oviken, och den kossan gick jättelätt så jag tror vi blev lika förvånade allihop... Men det är ju bra när det går bra.....det känns lite bättre då. =)
Jag har även blivit kallad till jobbintervju till på måndag. Och jag vet inte hur jag ska göra om det blir så att jag blir erbjuden det jobbet... Ska jag ta det och veta att jag har jobb ett år framöver? Eller ska jag tacka nej och vara kvar där jag är och hoppas  att jag blir kvar där...? Svårt fall det där. Jag trivs ju rätt bra just nu, men frågan är ju hur det ser ut när alla förhandlingar är klara.... Jeje, det får vi ta då.... I övrigt var det en bra dag  på jobbet igår... :p

Nä, bästa att ta tag i högen så jag kan slappa sen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0