Nostalgitripp

Igår fick jag mig en liten tidsresa då jag satt och läste gamla bloggar från typ 2003 och framåt. Oh my, vad mycket tok jag och Sigrid har varit ute på! Danser till höger och vänster ;) både här hemma och på lite road-trips. Cinderella (då vi höll på att missa båten och S körde som en biltjuv genom Sthlm i rusningstrafik. Mot rödljus, halvfarliga u-svängar på Liiidingöbron och nästan ner på cykelbanan...haha), Uppsala, Härnösand, Sundsvall (julshow), Vemdalen, Åre (många turer där... :p).... listan är lång :p ojojoj! Men tänk vad roligt vi haft! Kul att ha kvar och läsa faktiskt. Läsningen i övrigt var väl ganska "vanlig" med jobb, träning (eller snarare brist på träning haha), lite kärlek, lite smul, lite fest och en hel del magont. Haha.  (Tydligen hjälpte operationen eftersom jag inte har haft speciellt ont på väldigt länge. Och det är ju bra =) det tackar vi för!)

Det var även träning igår, Core cirkel. Jag var först väldigt skeptisk till upplägget av passet, (kanske för att jag hade Jonas cirkelpass som referens :p) men i slutet var det ändå okej. Inte jättebra, inte jättedåligt men okej. =) Jag har ju faktiskt träningsvärk idag så då måste det ju gjort nån nytta. =)

Efter träningen hade jag mys och kvalitetstid med bästaste bäst! Fika med levande ljus och lite terapi- och skitsnack. Så mys! Du är den bästa jag har! Kärlek till dig!

Jag kan även konstatera att Peugeot inte är en vinterbil. Nog för att min lilla pärla även kan ha lite svårt att starta när det är -17 grader ute, men peggen är ju fan hopplös. Två dagar nu har den bara segat ihop en liten stund efter jag startat...inte bra! Men jag ska ut och rasta den lite idag så kanske den blir snäll. Måste ut till Oviken en sväng för lite spermahantering...hahaha. :p

kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0