Latdag

Inte många knop gjorda idag må jag säga. Var en sväng på stan, köpte lite småprylar, träffade upp Sigrid och gick en sväng med henne och kikade. Sen gick hon hem till sig och jag och Marty gick hem till Micke och blev bjudna på thaimat. Mums! De fortsatte med att bygga lego och jag la mig i soffan för att kolla på tv, började stort med att se Miami Ink. men efter en kort stund så sov jag... :p Det var nog välbehövigt. Så där har jag legat hela kvällen och kollat på tv, melodifestivalen blev det också. Gillade Malena Ernmans bidrag som även gick vidare till final. =)

Nu ligger jag i soffan igen, en annan soffa - och Marty är uppe hos grannen, men jag kände inte alls för att följa med och vara social. Så här ligger jag och zappar och hoppas hitta nån bra film att somna till. =)

Betalade räkningar idag, dyr månad det här - det blev runt 8000 i räkningar, och då har CSN tagit 4500 av dem. Surt. Jaja, jag är inte fattig diekt,  men det svider rätt hårt ändå. Blä.

Måste ta tag i saker och ting, det börjar bli rörigt....

Kommentarer
Postat av: malin

lata dagar måste man få ha =)) mys o må gott! kram

2009-03-01 @ 14:24:11
Postat av: Sigrid

Kanske du och Jennie ska gå ihop? Hon vet ju hur det är att ha det rörigt ;)

2009-03-01 @ 22:11:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0