Konstiga dagar

Undra om jag varit här hemma en hel kväll sedan jag kom från Uppsala...nä, jag tror inte det.... Det har varit träning, Oviken, fest, kompisar och annat blandat skoj mest hela tiden. Nånting varje kväll. =) Men eftersom jag är lite senil-cement i hjärnan lite då och då så har jag ju ingen koll på när jag gjorde vad...Tänk vad bra det är med en blogg då....förutsatt att man är så duktig att man skriver förståss ;) haha

Imorse tror jag att jag glömde hjärnan hemma helt, var totalt väck i huvudet när jag kom på jobbet, ja nästa hela dan också för den delen.... :p Tur för mig att jag inte hade hand om praktikanten idag, det hade blivit helt snurrigt det.
Sen blev jag utkallad till Oviken idag igen för spermahantering ;) och nu ni har jag reducerat tiden ytterligare! Det tog runt 20 minuter idag ist för bortåt en timme som det gjort förut!  :p
På hemväg stannade jag till hos Sigrid en sväng coh gick igenom frågorna till lördag. Blir bra det där gumman! =)

Ja, och jag som inte hade några planer för morgondagen....det är ändrat nu kan jag säga. =) Ska på Gamla Teaten med lite girls och kolla på Hello Saferide. Det blir nog skoj det! Lite vin hos Felicia innan också...sweet! Och på em blir det en shoppingrunda med Anna....men det blir nog en kort en så vi inte tröttar ut oss...

Dagens citat: "Det är inte lätt att vara ensam - men det kan vara dubbelt så svårt att vara två"

Fundera på den ni så går jag och sover. Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0