Kanonkul!

Ja, det var verkligen en kanonkul dans ikväll! Många bra att dansa med, gamla godingar och en och annan ny bekantskap.... och en snygging på scen, vad mer kan man begära? ;)  Nä, precis det är ju en helkväll det! Blev många mysdanser kan jag säga, hade ju fixat dit en trevlig dansare (kanske inte var enbart min förtjänst, men lite...)...och hans kompis var inte alls så tokig att dansa med heller...mycket bra. Fem toasts av fem! ;)

Och om jag inte hittar annat boende till Vedmdalen så har jag blivit lovad en plats i mitten... ;) eller på kanten i värsta fall...haha. Vi får se hur det blir, men det vore lite skoj att chocka honom med att bo där. =)

Och kvällens goda gärning har jag hunnit med också, skjutsade hem Stefan med sällskap till Torvalla. Det kallar jag snällt! =)

Nä, kan vara läge att krypa i säng nu om jag ska orka upp och åka till Oviken imorrn bitti.

Natti, sov gott! Sweet dreams!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0