It's a beautiful day!

Det har varit en sån där kanonfin dag idag igen. Kallt förståss, men vackert så man blir religiös ;) Och kylan märks ju bara då man är utomhus vilket jag inte varit så långa stunder idag. Jag förstår inte vad jag håller på med om dagarna, visst vi har roterat uppgifter så jag är lite yrslig ibland, men jag är ju som klar i vanlig tid ändå och så kommer jag inte hem förrän vid fyra i alla fall. Skumt.

Idag blir det ganska lugnt. Sova i soffan låter lockande just nu. =) Sen äta och iväg och träna en sväng. Måste försöka göra nånting iaf så  jag inte säckar ihop totalt. :P Core cirkel blir det idag tillsammans med kexet! =) Lovely!

Det var väldans trevligt på födelsedagskalaset igår om jag inte redan sagt det! Hoppas att jubilaren också hade en bra kväll! Det är så underbart mys att träffa tjejerna och snacka en massa strunt!!

Me like!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0