Helgen är här

Jag förstår inte, veckorna går ju tokfort! Dagen har varit oerhört seg, inget överarbete direkt och klar tidigare än tillåtet....det bådar inte gott för mitt flexkonto :p haha Jag får sluta gå och träna mitt i jobbet så kanske det ordnar sig. Eller nä, nåt kul måste man ju ha också! =)

Igår fick jag iaf den där förbannade pappershögen sorterad och avancerade från två till fyra pärmar med junk. Det är säkert jättebra det. Jag har ordning en liten stund får jag hoppas. =)

Jag känner mig lite sur och irriterad just nu, vet inte var det beror på...men om jag får sätta en slant så kan det ha att göra med att jag är rätt så trött. Tror jag ska sova en stund på soffan så blir det nog bättre. =)
Det fanns ett erbjudande om att åka till Oviken nu ikväll (jag ska ändå vara där hela helgen sen) men jag blir nog i stan. Kanske att jag ska ta mig iväg på dans om det blir så att jag får lite trevligt sällskap...annars kan det hända jag går ändå ;) Åker ut till Oviken i morgon fm, hoppas på att vi hinner med den omflyttning som syrran planerat ut. Det märks...

Sen ska jag på healing också på lördag. Det blir intressant att se vad som kommer fram den här gången.... ;) Stämde ju rätt mycket förra gången.... =)

Nä, nu soffan - sen äta, duscha, dansa? =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0