Healad

Åh, helgen har varit mys trots att jag jobbat. Men får man ut och kela lite med kossorna och kalvarna blir man rätt harmonisk. =)

Och lördagen bjöd även på en timmes healing. Eller ja, bjöd och bjöd, jag fick betala kalaset själv givetvis ;) Jag har visst fastnat för det här med healing, det är intressant och jag tror det gör mig gott. =) Det var inte en lika stark upplevelse som första gången, men jag känner mig ändå nöjd med sessionen. Mycket att fundera på, som om jag inte hade det redan innan ;) haha

Idag har jag varit på jobbintervju också för jobbet som medlemsadministratör (vikariat). Svårt att säga om det gick bra eller inte, men jag tror det gick ok. Eftersom han (chefen där) var så ivrig att jag skulle söka så bör jag ju ligga rätt bra till, med det vet man ju aldrig. Och det ska tydligen vara klart i mitten på nästa vecka så det är inte så lång väntan.

Ikväll blir det bästa träningen med bästa vännen och bäste träningsfascisten... ;) Lovely! Kan vara läge att äta nåt nu så jag orkar :p


Och jag som skulle dissa, det gick ju sådär... :p haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0