Äntligen färdigfifflat

Nu äntligen har vi klippt och klistrat klart med albumet till Sigrid med bilderna från festen! Vi hade ju gruppboendemiddag tidigare ikväll så det passade ypperligt att överlämna den då. Jag tror hon blev glad! =)
Och det var trevligt att träffa tjejerna en sväng och sen åka på dans. Och vilken trevlig dans det var då! Ja, vissa mindre talangfulla typer lyckas man ju dansa med men på det stora hela var det bra! Och ett par riktiga mysisar fick man ju dansa med... me like!

Och ni kan aldrig gissa vad jag gjorde eftger jobbet? Jo, jag var iväg och åkte skidor! Första gången på typ 15 år.... och halvvägs så slog det mig varför jag inte gjort det på 15 år.... :p det är ju rätt tråkigt att bara åka runt i ett spår. Fine om man är på utflykt på sjön och har fika med sig och så, men att bara harva runt i ett skidspår finner jag inget större nöje i - faktiskt.

Nu är et hög tid för sängen och vad morgondagen har att erbjuda återstår att se, kanske en sväng på stan (lockande alternativ) eller så blir det städning (inte lockande alternativ). Men det märks. Först ska jag sova länge och mycket.

Natti

Förstår mig inte på karlar...hmmm...

Kommentarer
Postat av: Sigrid

Klart jag blev glad! Superglad :)

2009-03-01 @ 22:09:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0