135 minuter

Åh, vilken härlig start på veckan! Nog för att jag var trött som ett as i måndags, men men. Jag gick på halvfart på jobbet för att klara av dagen där :p Sen var det box-träning på kvällen. Hur grymt kul som helst! Tyvärr hade ju min bästa träningsvän tagit fel på tiden och kom när passet var slut. Detta gjorde då att jag fick träna med fascisten, inte helt fel... ;) haha men jobbigt så det skrek i musklerna. Ingen slöträning där inte. :p Stannade kvar en stund och smulade medans S avreagerade sig lite på maskinerna... :p

Och igår var det dags igen, 135 minuter träning. Men först stressa ut till Oviken för att ta två kor och sen hinna in till stan till kl 17. Gick tidigt från jobbet för att klara av det... :p Tur man har så mycket tid att ta av....hahaha. Jag kan ju säga att boxen kändes i kroppen igår när jag körde pump...ajaj ben, ajaj rumpa, ajaj armar, ajaj typ hela kroppen. :p  Alltså, först body pump en timme följt av ett helt underbart spinningpass i 75 minuter. Lovely! Det absolut bästa spinningpasset ever tror jag. Bra känsla, bra låtar, bra puls och bra instruktör förstås. Kanonkul! Fem toasts av fem! =)

Idag blir det dock vila, är mör i hela kroppen. haha brist i stretchingen kanske... :p
Ska till Anna en sväng i kväll och fika och surra lite och kolla på bilder från helgen... =) Hämta lilla bilen först också, och ner på stan för att titta in hos optikern...man kanske ska betala för sig. Hög tid då jag var där innan jul och kollade synen... :p

Härligt väder ute, strålande sol, men möjligen lite kallt. =)

Kommentarer
Postat av: S

Kul uttryckt "tagit två kor"...

2009-02-12 @ 22:26:37
URL: http://angeleyes79.blogg.se/
Postat av: Marie

Haha, ja jag tog två kor, och jag vet inte om det gick så bra heller. :P

2009-02-13 @ 16:01:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0