To be continued

Oj, nu var det länge sedan jag skrev... Har haft lite fullt upp kan man säga, och så har jag varit sjuk också.
Men man kan säga att nu känns det som att det mesta går åt rätt håll. =) Lägenheten är fixad, betelade handpenning i fredags. (den på Fagervallsgränd blev det) Och så har jag pratat med Sara och Olov om renovering, så de ska väl hjälpa mig med det då det är dags. =) Så det är "bara" för mig att välja tapet då... :p Och ja...det blir inflyttningsfest så småningom. Tillträde den 29 april. =) Sweet!!

Idag var jag och tränade för första gången på två veckor. Efter förra boxen blev jag helt cp i höften och benen. Sen för en vecka sen vände det och gick upp i ryggen och huvudet. Så jag var hemma från jobbet ett par dar med värsta migränen förra veckan. Nu är det iaf bättre, så jag hoppas att det går åt rätt håll fortsättningsvis också. Ska var lite duktigare med att göra mina rörelseövningar. =) Åhhh, idag var förresten en bra dag att gå och träna =D Lite sådär smuligt efteråt.... Var länge sen sist nu. ;) Söt, söt, söt! Ska bara komma mig för att göra nåt konstruktivt... ;)

Annars så har jag varit en del i Oviken. I helgen hade jag lite lugnt där, var ko- och hundvakt då m o p var på kalas. Och igår var det healing igen. Mycket kvinnlig energi tydligen, så de fick packa in den så att det skulle få plats lite manlig energi också. =) Får se om jag märker nåt av det. =)

Sen har jag kommit fram till att jag ska försöka avveckla en kontakt som jag inte har så mycket utbyte av...visst är det lite kul, men inte i längden - faktiskt. Det är inte helt lätt, men jag måste göra det för mitt eget bästa... =)

Förra veckan tog jag och kexet en myssväng till relaxen på badet...det var sweet det! Mycket bra för min rygg som var ond då! Dock lärde vi oss att trots att det är mycket dimmigt i ångbastun så kan man få se saker man inte vill se. :p

Och igår var det mysfika på Pause med de härliga tjejerna! Vi måste försöka hålla igång våra träffar lite bättre tror jag. Efter fikat tog S och jag ett varv i rondellen och åkte och bowlade en sväng. =) Kvällen avslutades med mysfilm hemma i soffan. Mycket trevligt.

Påsken kommer jag vara i Oviken och jobba samt åka och hälsa på Åsa, Lars och Luken i stugan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0