Slött

Nu var det länge sedan igen. Jag som tänkt blogga sååå mycket, heeela tiden :p Jeje.

Påsk har det varit och då var jag hemma i Oviken och jobbade. Därefter bar det av upp till Medstugan för att hälsa på och vara lite med Luken och käre kusin PG som var och hälsade på även han. En dag på isen och pimpla, fick en öring. =)Och en dag i Norge. Det var trevligt det. =)

Blev en kort jobbvecka, men det gjorde ju inget. =) Var till Oviken en sväng i fredags och seminerade en kviga....snart dags för ett gäng dräktighetsundersökningar tror jag. =) Igår var jag till Hammerdal på studiebesök på Jämtlandsgården. Intressant att se var det, fint bygge men säkert en del att jobba på.

Kvällen igår bestod av ett par timmar i insläppet på Folkets hus där Scotts och jönsarna (Lars Kristers) spelade. Därefter knöade jag in mig på dansgolvet. Jag och Helene stod även lite framme vid scenen och dregglade lite när snyggingarna i Scotts spelade ;-)

Idag har vi varit i Bleka och hälsat på.

Nu blir det sova. Och i morgon blir det box, och förshoppningsvis smuligt i gymmet ;)

Kommentarer
Postat av: Helene

Har hittat in till din blogg och måste bara kommentera att jag hr läst om jönsarna. Men kul hade vi iaf.

2009-06-13 @ 18:40:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0