Utbud och efterfrågan

Åh, det blev rörigt på jobbet idag. Skulle lägga in dokument i nya systemet och tyckte det gick jättebra, sen när jag var klar och kollade igenom innan jag skulle gå hem så såg jag att det var FEL!!  Jag hade inte använt den mall som var tänkt utan bara plockat in mina filer och då blev det  jättefel. Hoppas det går ändra, det är ju inte skickat för godkännande än så kanske... Cilla får hjälpa mig med det på måndag.

Var och visade papsen och Mats lgh idag, och de tyckte den såg bra ut. Och det tycker jag också.=)
 Men frågan är om det kanske ändå ska målas många av väggarna  -  det blir mycket tapet annars. Och igår när vi kollade så tänkte jag att soffan är mer grå, men jag ser ju nu att den går ltie åt gråbrun och då kanske man ska kika på lite annan färgskala. Om jag nu få soffan förståss. Får ut och kika mer imorrn på färg och tapet.
Sen såg jag att det kanske är lika bra att slänga in nytt golv. För i hallen där garderoben står så var det ju missfärgat och om jag tar bort den - vilket jag kommer göra -  så blir det ju jättefult med en ruta på golvet i en annan nyans. Lurigt.

Ibland undrar man hur världen är funtad egentligen. 4 som vill typ samma sak, alla med olika för- och nackdelar....men inget egentligt material om man säger så. Så vad gör man? Låser dörren, stänger av telefonen och gömmer sig under en filt eller? Do not know.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0