Låt den rätte komma in

Efter att hört att boken ska vara så bra så tog jag och köpte den idag. Får se när det blir av att läsa den också.

Håller även på att prova JLo's parfym Sunkissed Glow som följde med en tidning jag köpte. Den luktar riktigt gott faktiskt, så det kan vara nåt att investera i.... =)

Var på GP efter jobbet för att kolla på tapeter, men det var inte så lätt...det finns ju typ 100 000 olika att välja på. Men jag vet väl lite på ett ungefär vad jag är ute efter.... Jag vet när jag ser det ;)

Var iväg och tränade en sväng, men det var inget smul  i farten tyvärr. Tur att jag har en ganska säker tidpunkt då han är där... ;) Men tänk vad ett namn skulle underlätta.... =)

Imorgon är det halvdag, och sen är det banne mig påskledigt ett tag! =) Kanske coreträning imorgon kväll...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0