Kökstapeter köpta

Idag har jag fått nycklarna till nya lgh!! Skulle ju bara låna dem en stund, men de tyckte jag kunde ha kvar dem när vi ska träffas på onsdag. =) Så nu kan jag dit och kika när jag vill! =D
Så  efter att jag varit på stan i några snabba ärenden utöver att hämta nycklarna så hämtade jag upp Dolly för att få lite sällskap och smakråd i tapetletandet. Det är ju en djungel! Men vi lyckades hitta en trevlig grön tapet som ska vara i köket. Och lite idéer till sovrum och vardagsrum. Hallen blir nog till målad den. =)
Så nu ska jag försöka få Sara att komma och kolla om hon vill se hur stort det är, och även Anders som ska kolla elen.

Och nu ska jag bara njuta av lugnet =) Har lägenheten för mig själv hela helgen med början nu. Det är ju Forum denna helg, men jag har bestämt att jag inte ska iväg. Och det är så skööönt! =) Ska bara ta det lugnt, lugnt, lugnt!

Men nu tror jag det blr en liten sväng bort till Step In för att kolla smulläget ;) Hoppas på god jaktlycka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0